Obrona

Radośnie ogłaszam, że dnia 12.06.2010 r. obroniłam moją pracę z fotografii. Jej tematem był reportaż z życia gejów, który być może umieszczę w kolejnym poście. Praca została pochwalona i zachęcono mnie do kontynuowania tego tematu, aby za rok powiesić nowe zdjęcia na wystawie autorskiej. Wernisaż odbędzie się prawdopodobnie 27-go w browarze szopienickim. Jak będę znała szczegóły to oczywiście poinformuję.
Póki co odpoczywam po tym stresogennym dniu i 45 minutowym wałkowaniu przez zacne grono jury ;)

This entry was published on 14/06/2010 at 9:36 am. It’s filed under Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

4 thoughts on “Obrona

  1. No to kongratulejszyn.
    Na kolejny reportaż, zapraszam do Amsterdamu, mamy tu takie ogzemplarze! :)

    • dariabielska on said:

      ach… wiem, wiem! tyle, że do Amsterdamu mi nie po drodze. poza tym właśnie chodzi o to, żeby to reportaż o polskich gejach był… a póki co mam przesyt :/

      • ale ci lokalni sa inni.
        Mnie sie chowaja (zwlaszcza faceci). Moze ja sie zabiore ze ten temat tutaj..?

      • dariabielska on said:

        No to zapewne będziesz miał hadcore – bo moje za grzeczne były :) Będę dopingować!

Skomentuj

