Deficyty

Deficyt mam zdjęć. Ale takich dobrych, reporterek jakiś, w b&w. A jeszcze modelki do obrobienia i nijak nie chce mi się za to zabrać. Może znów pomęczę Amelkę (z braku laku), choć ucieka jak tylko może przed tym moim obiektywem. A po ostatnich numerach ma zakaz zbliżania się do kota, więc zdjęć z sierściuchem nie będzie. Narazić psa…??? :)
Trzeba wyjść gdzieś, być gdzieś…

Próbowałam wysłać pewne zdjęcie na pewien konkurs, w którym udział był płatny. A nr konta podany na stronie oczywiście nie działa. Takie rzeczy to tylko na Ukrainie. I u nas oczywiście. Tyle o konkursach. Zniechęciłam się na następne pół roku.

This entry was published on 07/07/2010 at 9:07 am. It’s filed under Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

10 thoughts on “Deficyty

  1. Oj z tym angażowaniem zwierząt to czasami trzeba uważać :P
    one też mają granice swojej cierpliwości ;)

    Pozdrawiam!

  2. Jak Amelka przeczyta kiedys, ze ‚z braku laku’ chcesz jej zrobic zdjecia, to poczuje sie odrzucona i bedziecie mialy kryzys na lini mama-córka.

    A jak kot ma fochy, to naucz go pływać :P

    • dariabielska on said:

      Droga Amelko! Otóż jesteś wdzięcznym obiektem, choć trudnym – ale Twoich zdjęć mam 1000. Stąd napisałam bezmyślnie ‚z braku laku’, chętnie zrobię Ci jednak 1001 fotkę.
      To tak na wypadek, jeśli proroctwa Szuflandii się spełnią :)

  3. Basia on said:

    Daria, a może dla odmiany jakiś plenerek krajobrazowy? Może się wybierzemy?

  4. Dręczykot ;)

  5. Drapieżnik w końcu ;)

    • No – może i widział drapieżnika na Animal Planet :) I tyle z drapieżcą ma wspólnego – ot, leniwiec zwykły, nierób ale złośliwością mnie dręczy :)

Skomentuj

