I po wakacjach…

Wróciłam do domu wypoczęta i gotowa na nowe wyzwania a w domku czekała na mnie miła niespodzianka. Otóż dostałam akceptację w V Międzynarodowym Salonie Fotografii –  konkursie pod patronatem FIAP-u :) Zakwalifikowało się moje zdjęcie (jedyne, które wysłałam), więc jestem w siódmym niebie! Temat konkursu, jak co roku „z miłości do kobiety…” Startowałam w kategorii „piękno kobiety w fotografii artystycznej”, pozostałe kategorie to: „piękno macierzyństwa” oraz „moda & glamour”.  Oto zdjęcie, które zdobyło akceptację:

Nie pamiętam, kiedy byłam bardziej szczęśliwa, niż wczoraj 0 1.30 w nocy, kiedy zerknęłam na wyniki :)
http://galleryprostir.com/index.php?page=2&cid=39

A teraz na spokojnie mogę zejść na ziemię i zająć się obiadem :)

This entry was published on 08/08/2010 at 12:02 pm. It’s filed under Konkursy, Modele / Modelki, Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

9 thoughts on “I po wakacjach…

  1. aga on said:

    wow, brawo Daria! Gratuluję!

  2. No witaj po wakacjach. I ja się dołączam do gratulacji.

  3. Jest zwiewne ( powodzenia)

  4. To taki rodzaj twórczości który u widza/odbiorcy/kogokolwiek wywoluje chęc kichniecia, kreci w nosie i takie lekkie jest, piękne te zdjecia, o fotografiach slubnych ponizej nie wspominajac, bo ciasne sie slowa robia kiedy na zdjeciu wszystko gra..

    • dariabielska on said:

      Miło mi to słyszeć – szczególnie podoba mi się fragment o kichnięciu – to chyba jeden z większych komplementów jakie otrzymałam :)) – dzięki!

  5. tenia on said:

    gratuluję !

Skomentuj

