Hipiska

Na ostatniej sesji miałam przyjemność fotografować pewną Hipiskę, w pięknych okolicznościach parku chorzowskiego – nie wiedziałam, że ma on tyle zakątków, zakamarków i ciekawych miejsc…

Dlaczego Hipiska? Dlatego, że taka miała być sesja, więc Dominika bardzo się nadawała. Sesja wyszła inna, ale wcale nie znaczy, że gorsza od założeń :)

Znowu bombelkowo, na życzenie modelki :)
I trochę romantycznie na życzenie moje :)


http://www.maxmodels.pl/hipiska.html – dziękuję!

This entry was published on 26/09/2010 at 6:36 pm. It’s filed under Modele / Modelki, Sesje and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

4 thoughts on “Hipiska

  1. LAdne kolorki wyszly na pierwszej fotografii.
    Do hipiski to Jej troche brakuje. Czegos mniej niewinnego w oczach :)

  2. oj nie brakuje ,nie brakuje tylko ta sesja słabo ukazała mnie z mej hipisowskiej natury
    to nie tylko ubior ale styl bycia ,muzyka ,klimat:)
    mam nadzieje ze Daria bedzie miala ochote na coś naprawde hipisowskiego w moim wydaniu;)

Skomentuj

