Lanckorona – odsłona 1

Dzięki firmie Photopixo było mi dane uczestniczyć we wspaniałym spacerze fotograficznym, który odbył się w Lanckoronie. Dla mnie to niezwykle magiczna nazwa, zresztą miejsce także bajkowe, senne, żyjące w innym czasie. Byłam tam po raz pierwszy, ale zapewniam, że nie ostatni – podobno każdy, kto tam przyjeżdża – zakochuje się i wraca, albo zostaje na zawsze :)

Lanckorona to anioły, kamienie, ceramika – i o tym dziś. Ale Lanckorona to także ryneczek, ludzie, ale o tym innym razem.

Lanckorona anielska:



Lanckorona kamienna


Lanckorona ceramiczna:



I niech ktoś powie, że nie jest magicznie :)
cdn…

This entry was published on 12/10/2010 at 9:24 am. It’s filed under Reportaż and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

6 thoughts on “Lanckorona – odsłona 1

  1. Magia jest…a najbardziej podobają mi się te dzbanki rodem z „Samych Swoich” :)

  2. Widmowy on said:

    Czekam na kolejne zdjęcia, bo jestem ciekaw tego ryneczku… To miasto jest w Polsce? Pytam, bo nazwa bardzo oryginalna.

    • dariabielska on said:

      W Polsce, a jakże :) Tuż obok Krakowa… Kurcze… nie mam za wiele ryneczku ale coś tam postaram sie wyszukać!

  3. Piękne te detale Lanckorony. Miasteczko naprawdę z klimatem. Byłem tam krócej niż Ty, więc tylko pomyszkowałem w okolicach rynku
    http://www.foto.pwsk.pl/2008/12/21/lanckorona
    pozdrawiam.

    • dariabielska on said:

      Ja także byłam chwilkę zaledwie, bo od 10-18 ;) minus czas na wykłady i ognisko, więc wychodzi kilka godzin :) Ale Ty przynajmniej zrobiłeś śliczne zdjęcia ryneczku a ja raczej chodziłam za detalami – każdy patrzy inaczej :)
      Pozdrawiam,

  4. Basia on said:

    urocze miejsce…zachęciłas mnie…w przyszłym roku być morze tam będę…

Skomentuj

