Cieszyn – spacer fotograficzny

Kolejny raz firma Photopixo zorganizowała spacer fotograficzny na który kolejny raz się skusiłam (kolejny raz nie żałuję) :) Było super a i ludzi znajomych pojawiło się tym razem więcej – dobra reklama nie jest zła! No i towarzyszyła nam Pani Zima – po raz pierwszy w tym sezonie!!!
Zamieszczem zdjęć kilka:

Ryneczek:

Widok z Baszty:

Cieszyńskie okna:



Bardzo dziękuję za ten spacerek, zmobilizował mnie do wyjścia z domu i zrobienia nowych zdjęć. Przepłaciłam to zaparowanym obiektywem, ale wrażenia były bezcenne :)

This entry was published on 29/11/2010 at 11:53 pm. It’s filed under Ludzie, Miasto, Przyroda, Zwierzęta and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

13 thoughts on “Cieszyn – spacer fotograficzny

  1. Widmowy on said:

    Całkiem ładne zdjęcia, z niezłym nostalgicznym klimatem, z frapującą (pozytywnie) obróbką. Te plamki to efekt padającego śniegu czy jakiś dodatkowa warstwa? Jakby nie było efekt przyjemny.
    Jedyny problem mam ze zdjęciem nr. 1. Nie za bardzo rozumiem dlaczego je zrobiłaś.

    • dariabielska on said:

      Śnieg padał siarczyście, ale dodałam go troszkę w ps-ie, tzn. próbowałam dodać i wyszły takie plamki :) ale spodobały mi się, więc zostawiłam… A pierwsze zdjęcie… jakieś takie smutne i o przemijaniu, o brnięciu pomimo zawieruchy i dlatego je zrobiłam :) Dziękuję!

  2. Basia on said:

    Świetny efekt ze sniegiem, doskonały cykl z oknami, a dwa gołębie – to urzekło mnie najbardziej, brawo!

    • dariabielska on said:

      Dzięki – mnie też te dwa gołąbki przypadły do gustu :) Jeśli chodzi o okna to nadal zastanawiam się jakie odbicie jest na przedostatnim zdjęciu – bo jest i to nie moje, więc zapraszam do powiększenia i czekam na opinie :)

  3. Te okienne są piękne ! Pozdrawiam.

  4. Daria, bardzo fajną fotografię przywiozlas z Ziemi Cieszyńskiej:)no, no zaczynam żałować, że mnie tam nie było. Jak wszyscy tak już mówią które zdjęcia są w ich mniemaniu najlepsze, to ja również nie pozostanę obojętna i wyrażę swój zachwyt:) Dla mnie nr jeden to to z samotnym drzewem na tle ratusza (lub jakiejś tam budowli)ma klimat. Bardzo fajne są też okna i gołąbki. Ale ciekawe jest też zdjecie z baszty, te domki. Skojarzyły mi się z „Dziewczynką z zapałkami” (nie wiem dlaczego):)) Fajne prace, widzę, że ostro idziesz do przodu, tak trzymać!

    • dariabielska on said:

      Mam nadzieję, że kiedyś „dojrzejesz” i będziesz jeździć na plenerki :) Dzięki Małgorzato za Twą nieocenioną opinię :) Jak nie na fb to tutaj :D Buźka!!

  5. Piękna seria!

  6. fajne te kropkowane śniegiem i pseudośniegiem zdjęcia. Naprawę te kropki tworzą świetny nastrój zadumy i nostalgi. pozdrawiam

  7. Posiedziałem po oknami i znikam….

Skomentuj

