Cieszyn 1200 bez końca…

Witam po przerwie!
Ostatnio dość leniwie pod względem fotograficznym spędzałam czas, ale co się odwlecze… Dwie sesje przede mną, jedna za mną a w przerwie moje zdjęcia znalazły się w artykule na temat spaceru fotograficznego :)
Sukcesik to żaden, ale cieszy! Zdjęcia poszły też na konkurs, ale konkurencja duża, więc możecie trzymać kciuki i czekać, czekać… :)
Link do zdjęć (zresztą były już na blogu): http://www.cieszyn.pl/?p=articlesShow&iArticle=7121
A mam nadzieję, że niebawem pojawi się tu także coś nowego.

PS: Niedawno przysłano mi także katalog z międzynarodowego Salonu Fotografii o którym także kiedyś wspomniałam na blogu (http://www.galleryprostir.com/)- moje zdjęcie pięknej Dalii (które szczęśliwie zakwalifikowało się na wystawy) znajduje się w nim na stronie 44 (ten numerek jakoś prześladuje mnie od urodzenia). DUMNAM :D

This entry was published on 11/01/2011 at 1:32 pm. It’s filed under Konkursy, Ludzie, Miasto and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

3 thoughts on “Cieszyn 1200 bez końca…

  1. Ciesza takie nagrody, co? Nawet te male. Poki co moim najwiekszym sucesem jest umieszczenie jedego zdjecia w kalendarzu firmowym :)

  2. Wszystko przed Tobą :)

Skomentuj

