Bronson by Damian :)

Tak jak obiecywałam – dziś nowości :)

Bardzo udana sesja z moim ulubionym modelem, który wciąż zaskakuje mnie pomysłami! Dla tych, którzy obejrzeli film Bronson będzie skala porównawcza – sesja inspirowana wspomnianym filmem.
W roli modela Damian:  http://www.maxmodels.pl/name.html ; w roli charakteryzatorki moja Maya, która wcześniej występowała także jako modelka. Dodatkowo mój skromny domek i halogenik i jestem happy!








A na zakończenie kilka BEKSTEJDŻY :)






Liczę na kolejne sesje w tym zacnym gronie, bo zaliczam je do jedne z bardziej udanych :)
Dzięki Łobuzy i do następnego!

This entry was published on 16/01/2011 at 10:26 pm. It’s filed under Ludzie, Modele / Modelki, Sesje, Zabawy and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

4 thoughts on “Bronson by Damian :)

  1. Ładne efekty. Trąbka była. Skrzypeczek się udało zoorganizować?

  2. Bardzo ciekawa sesja. No proszę ile to można zrobić w domowym zaciszu, bez tych wszystkich profesjonalnych lamp, teł itp. Najbardziej podoba mi się zdjęcie z tym ‚złotym pyłem” i to z żółtymi piórkami:)ciekawa stylizacja, brawa dla charakteryzatorki:))a ta szklanka…innowacyjne podejście do tematu ….myślę

Skomentuj

