Solina

Kilka dni wystarczyło aby się zakochać…






Nie żałuję, że nie było śniegu, mrozu, turystów… Były za to mgiełki, zachody i dzikie gęsi. Mogłabym tam stać godzinami i nie znudziłabym się a choćbym napstrykała i setkę zdjęć ‚ptasiej wyspy’ to każde było by inne.
No i oczywiście teraz to już muszę sprawdzić jak wyglądają ‚ZIELONE wzgórza nad Soliną’!!

This entry was published on 08/01/2012 at 9:56 pm. It’s filed under Krajobraz, Przyroda and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

12 thoughts on “Solina

  1. Ładna wycieczka…Pozdrawiam.

  2. Ciekawy zestaw :)

  3. Nie ważne że krótka, jakość się liczy.

  4. Wiele lat nie wystarczy by się odkochać…

    Piękne widoki, ozdobione żywym kluczem. Gratuluję uchwycenia właściwej chwili.

  5. byłam tam baaardzo dawno temu… ach, rozmarzyłam się normalnie :)

  6. fotografka90 on said:

    Nigdy tam nie byłam. Piękne miejsce … i fotografie, jak zaczarowane !

  7. Aż żałuję, że sama nie zrobiłam choć trochę podobnych jak byłam nad Soliną, cudne! :)

Skomentuj

