Beata #2

Kontynuując cykl, który przyszedł mi do głowy dokładnie rok temu, a jego efekty prezentowane były tutaj zabrałam moje niestrudzone modelki w różne miejsca naszego sosnowieckiego parku. Było dość zimno, dlatego w zaopatrzeniu był też termos i ciepłe geterki – nikt się nie przeziębił, ale mimo wszystko dziewczynom należą się brawa za dzielność.
Młodsza modelka miała niezły ubaw a ja po wykonaniu około 20 zdjęć zorientowałam się dlaczego. Jakimś cudem powiększyłam jedno zdjęcie na wyświetlaczu aparatu i jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że młoda na tym, oraz każdym poprzednim zdjęciu robi cudnego, wymownego …. ZEZA :)

Wsadzam zdjęcia odnoszące się klimatem do pierwszej serii tej – jak to ktoś nazwał – „Rodziny Adamsów”, ale już w następnym wpisie zaszaleję z zupełnie inną stylistyką…

Następnym razem będzie duuużo więcej :)

This entry was published on 05/10/2012 at 9:47 pm. It’s filed under Dzieci, Ludzie, Modele / Modelki, Różnoci, Sesje and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “Beata #2

  1. Piękne…..
    ;-)

  2. fotografka90 on said:

    Piękne … przyznam szczerze, że rozbawiło mnie zdanie o zezie :) Czekam zatem na kolejną porcję zdjęć, a te nie przypominają już tak Rodziny Adamsów, bardziej powiedziałam bym że dziewczyny wyglądają jak ANIOŁY, szczególnie na tym przedostatnim zdjęciu.

Skomentuj

